logo mashayekh

دکتر جهانبخش مشایخی

مدیریت هلدینگ دکتر مشایخی

متخصص برندیگ کسب و کار

کارسوق پلی است بین دانش آموزان با فناوری…این مهم با ارتباط دانش آموزان با متخصصان و فعالین فناوریهای مختلف مانند لیزر، پلاسما، کوانتوم، هوافضا و…شکل می گیرد.در کارسوق یاد می گیریم که دنیا در بحث فناوری های مختلف به کجا می نگرد و آینده پیش رو چه اهدافی می بایست پیش روی پژوهشگران نوجوان و جوان ترسیم نمود.

کلمه کارسوق معادل  کلمه ورکشاپ workshop و دارای اجزای واژگانی یکسانی با کلمه ورکشاپ است ؛ کار به ازای کلمه Work  و«سوق» به معنی بازار جایگزین کلمه shop است. کارسوق‌ که در مراکزآموزشی و دانشگاه‌ها با عنوان کارگاه‌های آموزشی هم شناخته می‌شود.

اجرای کارسوق لیزر و کوانتوم نشان می دهد که انجام این مهم برای کلیه سطوح اهمیت دارد از مدیریت ارشد سازمان تا بدنه آموزشی کشور.هدف کارسوق آشنایی دانش اموزان و اولیا با فناوریهای مختلف می باشد. این شناخت در هر سطح هم که انجام شود می تواند راهگشای مناسبی برای انتخاب رشته دقیق تر و زمینه کاری مناسب تر دانش آموزان باشد.

در مرحله اول و دوم کارسوق لیزر و کوانتوم دانش آموزان دبیرستانهای سمپاد هدف گذاری شدند. مقرر گردید در ادامه پیرو نظر ریاست محترم سازمان به دانش آموزان دبیرستانهای دیگر کشور هم تسری پیدا کند.